idag håller jag tummarna

 
  
 
Bilder som får symbolisera hela helgen. Har varit kul, stressigt och händelserikt kan man lugnt säga.
Jag har varit på skolan mest hela dagarna, men tycker nog vi hann med väldigt mycket annat också.
Dock var jag jävligt trött både lördagen och söndagen, åh för att inte glömma idag också!
 
Men vi har hunnit kolla på lite serier, ätit godis, hälsat på pappa, lotta och Otto och blev bjudna på pizza ♥
Firat ämli och fick även mina paketer och lite annat smått och gott av henne. Världens finaste sis ♥
Vi har även varit hundvakt åt maxen, fått mängder med kläder och andra prylar till bebis av både mamma och Petra, så tack så jätte mycket. Nettan har hunnit med att laga bil också,  Ja som jag sa, det hände väldigt mycket hela tiden. Har säkert inte ens fått med allt.
 
Så på hemvägen hade vi en proppfull bil och trötta ansikten.
Tack för mig, HEY!
(nästa helg får nog bli lite lugnare)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback