jag borde förstått det men jag förstår det nu

  
 
Bollkastning är livet, säger hundarna.
John-john blir väl lite för inne i spelet kan man kanske säga, haha. Men två glada hundar är det i allafall när vi går ut från tennisbanan efteråt.
 
Idag har jag varit duktig och suttit med läxorna hela dagen, vid 3 tiden åkte vi in till stan där jag hade min jobbintervju. Kände själv att det gick bra men får ett samtal på torsdag om jag får jobbet eller inte. Håller tummarna för det bästa.
 
Därefter åkte vi till fiket och fikade och begav oss sedan till bråstorp och tennisbanan, kastade boll och lekte med hundarna en stund. Nu blir det läxor igen och vid halv 7 har jag ett möte på datorn med min grupp.
Finns inte så mycket mer att skriva.
 
Hoppas alla där ute har haft en bra dag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback