alltid trevligt att besöka nya städer

Gjorde en impuls resa till Norrköping idag tillsammans med älsk, Jonna och lilla Charlie. 
Åkte till 3 köpcentrum och avslutade roadtripen i Söderköping och gick lite på Dollarstore. Fick en hel del inhandlat faktiskt. Lite smått o gott, är nöjd som tusan. Fuskit att norrköping har hela 2 TGR affärer och motala eller linköping inte har en enda. Boring as hell. Men då vet jag i alla fall vart vi hedanefter(?) ska shoppa ^^
 
Det var verkligen en heldag och vi kom hem sent på kvällen och jag körde hela vägen hem, lite stolt över mig själv faktiskt. Bilderna visar det mesta jag köpte. Skulle även handla lite från mina presentkort som jag fick i födelsedagspresent men H&M i norrköping sög skit hårt, fanns knappt inget som finns på deras hemsida, det blev lite av en besvikelse men den som spar han har. Så det får bli att inhandla något kul lite senare :)
 
Hade det super kul i alla fall!
Tack för en fantastiskt bra dag ♥ 
Imorgon är det jobb igen.
 
 

Kommentarer
Ämli säger:

SNYGGA saker dude ;)
Såg ett par dösöta små leopardrosa stövlar till bebis.. dock va de snor dyra.. på skopunkten var dem. :)

Svar: TACK :D hihih Jaså? får kika nästa gång ja kollar skopunkten ;) <33
Sofie

2013-08-08 | 18:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback