Charlie är sjö(flicka)man

 
Jaha så har även den här dagen gått i rusande fart och man hinner bara hälften av allt man skulle vilja hinna med. Tråkigt nog. Ikväll blir det att jobba och så även imorgon, fått en hel del "extra" tider nu vilket jag just nu bara ser som ett plus, så länge jag hinner med skolan och även mitt egna lilla liv.
 
Annars har jag väl egentligen inte så mycket att skriva, dagarna rullar på och jobbar jag inte så stressas det med annat istället såsom hemmet, charlie eller hundarna. Mår sådär till och från men det har nog bara med att göra att jag snart någon gång bara vill ha ledighet. Inget annat att tänka på i ett par dagar. Snart börjar skolan också och som jag skrev tidigare har jag ju fått fler jobbtider. Men men det ska nog gå bra det här, vill bara få färga mitt hår och känna mig som mig själv igen..
 
Men nu ska jag packa det sista och sedan åka iväg till jobbet. Puss hej!
Saknar dig älskling när jag jobbar borta, önskar jag fick sova bredvid dig i natt ♥ 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback