I try to fight this but I know I'm not that strong

Jag är uppe med tuppen idag, har nämligen varit nere vid tvätten och startat igång några maskiner. Snart tänkte jag väl även gå en promenad med hundarna och senare ska jag nog försöka att färga mitt hår, för tror inte jag kommer hinna med det under morgondagen. Då jag ska vara själv med Charlie ett par timmar när Nettan är iväg och har möte med skolan. Känns lite läskigt att vara helt själv med henne, men det ska nog gå bra. I annat fall är hon ju inte för långt ifrån liksom. 
 
Ikväll blir det även att jobba från 17-22 ett dubbelpass. Så ska försöka ta till vara på morgonen här nu och hinna med så mycket jag bara kan. För vill gärna hinna äta något också innan jag sticker iväg och jobbar. 
 
Och sen på fredag åker jag iväg till skolan och det känns lite sådär just nu, får hoppas att Mikaela blir frisk. 
Vill inte åka dit helt själv. Sen ska vi ju övernatta ute också? Jag lär bli sjuk. kul kul. 
Får se hur pepp jag är efter den här helgen att plugga, haha. 
 
 
Bilder från helgens smörgåstårta och en kvällspromenad med finaste hundarna 
 
saknar min lillasyster och bara längtar tills nästa helg, för då åker vi ner till Hultsfred! woopwoop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback