kan inte tänka mig ett liv utan er ♥

 
 
 
 
Nu har Jonna och Jonny åkt hem och gud va tyst och tomt det blir såfort man blir ensam igen. Tråkigt som tusan. Efter att dem gick så har jag hunnit med att städa hela lägenheten samt duschat av mig lite snabbt. Snart blir det att gå en promenad i regnet med hundarna och sedan åka iväg för att handla. Bland annat ingredienser till varm smörgåstårta, som vi ska bjuda Jonna på i eftermiddag.
 
Annars idag vet jag inte riktigt vad som händer. Mest ta det lungt, glo lite på film och bara mysa tror jag! 
 
Imorgon jobbar jag igen och innan det ska jag ringa två viktiga samtal. 
Jobbar 2 dagar den här veckan och i helgen åker jag sedan iväg till skolan, på hajk!
haha ><  
  
Igår spederade vi kvällen tillsammans med Jonna, Jonny, Jerry och Andreas. Vi spelade lite spel och fika!
Var riktigt kul och det hoppas jag snart att vi kan göra om :-) Gillar spelkvällar. 
 
p.s jag hoppas verkligen att du får hjälp snart älskling, gör ont i mig när du mår så dåligt. Jag älskar dig nu och föralltid 
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback