kommer alltid finnas en saknad pusselbit

 
   
Gårddagen spenderades i Linköping tillsammans med älsk, charlie, Jonna och Jesper. Vi gick lite på Ikanohuset och även lite på Ikea. Jag hittade knappt ingenting tråkigt nog. Och även H&M här var en besvikelse, känns som jag aldrig kommer få handla upp mina presentkort :( Men får ta mig en titt här i Motala någon dag när jag hinner och har tiden. Hade trevligt sällskap och avslutade dagen med käk på Max. 
 
Invigde även John-johns nya zebrakoppel den dagen ♥ 
Bilden med grejerna var det jag inhandlade under trippen i alla fall. 
 
Idag har dagen bara susat förbi och nu ska vi laga mat och därefter ska jag gå iväg och jobba. Kommer hem 8 ikväll. Så sover hemma, vilket är super skönt det i alla fall. Känner att jag inte alls hinner med allt jag vill göra om dagarna just nu och det suger. 
 
Hur söt är inte Charlie i sin fina onepice? ;)
 Ha en bra dag!
 

Kommentarer
Ämli säger:

Nemen jag dööör.. så jevla sööt!<333
Lille Charlie<3.
Ni är saknade allihop av mig!!

Svar: Hihih ja visst va hon söt i den :D <333 VI saknar dig med! MASSOR <33
Sofie

2013-08-11 | 19:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback