Make you feel like you're the one thing that matters

 
 
Idag har vi mamma1-fritt, jag och Charlie. Nettan är ju nämligen iväg på möte i skolan. 
Än så länge har det gått super bra här hemma, men vi saknar ju såklart Nettan SUPER MYCKET 
Känns så tomt att vara hemma själv, har ju inte varit det på jag vet inte hur länge? Jobbar ju annars hela tiden. Men idag har vi egen tid jag, challe och vovvarna. 
 
Det som står på dagens schema är att packa inför resan i morgon. Sen när älsk kommer hem blir det att käka pizza och därefter ska vi iväg till Jesper för att tapetsera i hans kök.
Annars har vi inget annat planerat, och tur är nog det. Är nog bara bra om jag och Charlie har all tid i världen att bara vara, hon och jag 
 
Håller fortfarande tummarna och tårna på att Mikaela ska bli kry och kunna följa med imorgon på roadtripen till skolan. Vill inte, vill inte, vill inte åka själv. Sen hela den här grejen med hajkutflykten och att sova i vindskydd i augusti månad. När jag redan fryser halvt ihjäl inomhus om nätterna. Det är en annan femma. Får väl se hur jag klarar det. Haha, kan väl säga som så att just nu verkar ingen i klassen super pepp. Men vi får det nog kul ute i naturen bland alla småkryp.
 
Puss
Ska passa på att börja packa medan lillhjärtat sover.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback