1 år har gått

 
 
 
Ett jäkla fartfyllt år kan jag lungt säga, har hunnit flytta till en mega stor lägenhet från 1:a till 3:a, Charlie föddes, fått jobb som p.a, avslutat ett jobb, haft en fullspäckad sommar med tonvis timmar sommarjobb. Sett på finaste håkan hellström i gbg, pluggat hjärnan av mig, åkt fram och tillbaks till skolan varje månad, fått världens finaste film och massa massa mer. 
 
Och nu idag har jag äntligen fått mitt utbildningsbevis!
Så nu jävlar är jag väl trots allt en RIKTIG personlig assisten/elev assistent. 
 
Haft två jätte bra dagar på skolan med trevliga klassisar och ett jätte trevlig avslut på den här dagen. 
Fick kramar av lärarna och beröm, åt julbord och fick blomma och en bok. Igår hade vi också en liten avslutningsfest i huset vi bodde i.  Ett mycket bra avslut på den här utbildning!'
 
Liten konstig känsla i magen såhär efteråt faktiskt, glad som fan för att jag klarat av det här och att allt är över. Men också nervös för att det just är slut, vad ska jag göra nu med mitt liv? Att skaffa ett heltidsjobb är kanske inte det enklaste? Eller vad vet jag. Att plugga vidare, ja men till vad? 
 
Fick mycket beröm utav vissa elever också, vilket jag tackar och bugar för!
Ni är så himla gulliga!
Tack för det här året alla inblandade 
tack älskling för allt fint jag fick utav dig, du är världens finaste flickvän.. 
 

Kommentarer
erica björkander säger:

ÄLskar dina piercingar! :=)

2013-12-14 | 22:17:10
Bloggadress: http://bjoorkander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback