24 -27 december har bara varit mysiga dagar

 
 
 
 
Lite blandat nerifrån smålands skogarna, insåg nu när jag kom hem att jag knappt tog ett enda kort hemma hos pappa och Lotta. Dom däremot var flitiga med både kameran och filminspelningar. Vi saknar er allihopa massor redan. Hoppas ni allihop vet att ni är mer än välkomna hit.
 
En klar favorit för Charlie var också min morfar, så jävla söt hon blev helt förstjust och flyttade inte blicken från honom. Han såg kanske ut som jultomten, lite. Skägget var nog spännande i alla fall.
Hade det jätte mysigt både hos pappa och mamma och fick träffa både bror och sis.
Onsdagen var jag tråkigt nog jävligt slut och somnade strax efter paketöppningen och maten i soffan.
Torsdagen spenderades hos mamma tillsammans med syskonen, Emma och Lelle. Vi spelade en massa spel och hade riktigt trevligt och skrattade som tusan. 
 
Tusen tack för hela vistelsen, finns inga bättre i världen än min familj. Jag älskar er alla 
Tack för alla paketer, hoppas ni är nöjda med era. 
 
 
 
 
Den rikitga julafton jobbade jag delar utav, men den tiden jag spenderade hos grönfossarna var riktigt trevlig.
Först på morgonen var det paketöppning, vilket jag i stort sätt bara hann med. Sen på kvällen när jag kom tillbaks så spelade vi spel och snackade lite. Fick hela gossip girl boxen samt en boxningsäck. Så tusen tack för det! Blev jätte glad. 
 
Är så himla stolt över mitt lilla hjärtegryn john-john också för hur duktig han blivit med både andra människor och hundar. Så himla bäst är han 
 
Nu ska vi snart promenera med hundarna och därefter kommer Jerry och Andreas hit och vi ska fortsätta temat med lite sällskapsspel och käka pizza. Ha en kanon bra fredag!
 
Helgen = jobb för min del. Hoppas ni har ledigt där ute!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback