en trött Sofie igårkväll

 
 
Söndag.
Oj oj oj vilken dag, först jobbade jag några timmar och därefter begav jag mig till Maxi för att strosa omkring en stund innan julbordet. Bytte sen om och gjorde mig fin i bilen och åkte vidare. Åt julmat och myste!
Fick ett presentkort på valfri affär tusen tack. Hade det jätte trevligt och man känner sig riktigt omtyckt. 
Så tack ännu en gång, för allt!
 
Under tiden när vi hade julbordet- började det snöa som bara fan..Skojar inte om det kom ca 30 cm om inte mer.
Så när jag sen glatt skulle köra bilen hem, var den igensnöad. Och när jag väl fick fram bilen så satt jag fast. Hjulen bara snurrade. Haha tur i oturen att alla skulle ut just då, för då fick dom hjälpa till att putta på bilen. Men det gick ju bra. Haha snacka om lagom roligt. 
 
Sen åkte jag hem till Nettans mamma och pappa eftersom Nettan, Charlie och vovvarna redan var där. Sen kom allesammans och vi spelade ett spel. 10 hundar och 13 pers i en och samma lägenhet tillsammans i köket. Trångt och mysigt!
Haha. Men är stolt över min lilleman som har blivit såååå jävla duktig 
 
Idag ska vi till bvc och annars får vi se vad dagen har att erbjuda. Snöar det inte för mycket ute så blir det nog en liten utevistelse i snön för Charlie. Kanske fixa iordning pepparkakshuset och lite annat julmys. Vi får se helt enkelt. Inga planer än så länge i alla fall. 
Puss hej..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback