Hoppas du e stolt när du ser mig från himlen.

  
 
Har under dagen målat naglarna i lite jultema inför minijulen på lördag och promenerat med hundarna. Nettan har varit duktig som tusan och både hunnit med att dammsuga lägenheten, bakat sockerkaka och kladdkaka 
 
Nu kommer snart Nettans klasskamrat över på lite fika och ikväll jobbar jag ännu en natt. 3:de natten i rad, sen är jag äntligen ledig hela långa helgen. Därefter börjar jobben igen! 
 
Imorgon ska jag och Nettan handla massa gott till "julen" på lördag, handla lite paketer och bara ta det lungt tills Jonna kommer för att se på lite serier och sova över. Längtar super mycket till helgen. 
 
Kan ni fatta att det är julafton om bara fem dagar.
Tiden verkligen springer förbi nuförtiden. 
 
Ha en bra dag!
Skriver säkert mer en annan dag, när jag hinner och har tid. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback