Händelserik dag kan man lugnt säga

Har hänt en massa idag, men tänkte ta det kort och bomba med bilder istället. Vi fick nycklarna vid 12 tiden och då började jag och Nettan själva packa lite till nya lägenheten. Men vi tänkte att vi lika gärna också kunde städa köket lite så sagt och gjort så började vi lite men vi fick sluta strax efter då jag fick ett djupt sår i handen. Så då var det bara kasta sig in i bilen och åka till akuten. Blev omplåstrad och fick åka hem och därefter har vi bara flyttat flyttat och flyttat. Blev nästan färdig i nettans lägenhet, imorgon fortsätter vi i min.

Lång dag mycket som hänt och nu vill jag bara sova.
Godnatt!

 


Kommentarer
Anonym säger:

Du måste verkligen visa bilder sen när allt är klart! :)

2013-03-02 | 09:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback