Hoppas få sova snart

Ja som rubriken lyder, hoppas att jag somnar riktigt snart. Nettan och hundarna somnade för länge sen och jag kan inte riktigt bara släppa alla tankar som far runt i huvudet.

Helgen har varit intensiv, hela dagen idag har vi städat och donat. Imorgon blir det kalasande för sultan, ska bli trevligt.

Längtar fortfarande ihjäl på att få flytta. Annars längtar jag bara på att åka ner till Hultsfred. Och nu på måndag får jag säkert reda på hur vårat grupparbete har gått utav lärarna. Jag hoppas på det bästa och håller stenhårt tummarna. Resten av veckan blir det mina individuella uppgifter som ska göras på skolfronten!

Nej nu ska ja glo lite på Disney Channel och hoppas att jag snart somnar. Ska försöka att tänka på inget alls, knappast det lättaste men men.

Sov gott alla fina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback