känns bra att göra något bra för någon annan

Då är dagens goda gärning gjord.
Har varit på blodbussen i cirka en timme och lämnat blod.
Att lämna blodet tog dock bara 7-8 minuter av tiden, men därefter var det fika och lite sånt.
Kändes bra och kommer definitvit göra om det!
Så ofta man bara får. Däremot kommer jag nog ha stora problem med järntabletterna efteråt.
Så får väl försöka få i mig järn på lite mer naturligt vis än att svälja tabletter. Har aldrig klarat av att svälja tabletter, vet ej varför men sån är jag.
 
Ja så resten av dagen ska jag nog mest ta det lungt. Inget inplanerat direkt mer än hundpromenader och mat.
Men det blir nog lite seriemys med Nettan och hundarna.
 
Snart helg!
Woop woop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback