lätt faller flingorna ner från himlen.

hej och hå!
Måndag idag och början på en ny härlig vecka?
 Varit hos veterinären nu under morgonen och det gick väl bra. Kändes väl lite små onödigt att komma dit men det var kanske bara jag som tyckte det. Kom dit och gick hem i princip. Inte många minuter vi var där.
 
Ute lägger sig snön vit och fin på marken igen. Vi ska tydligen fortsätta ha snö här i Motala föralltid.
När man tror att äntligen blir det lite varmare och all snö nästan försvunnit så slår det till blixt snabbt och hela marken är täckt av ett vitt täcke igen. 3 gången gilt den här gången.
 
Nej just nu sitter jag väl med lite läxor, tänkte ta tag i min läsning i alla fall. Gå en promenad med vovvarna snart och senare blir det att äta och handla lite mat. Inget speciellt inbokat för dagen i övrigt. Ganska så seg dag känns det som. Men men det blir vad man gör det till.
 
Så från och med nu ska jag ha kul o va glad.
För läsa böcker är det roligaste jag vet? eller.
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback