små panik inför inlämningsdel

Fredag idag. Så skönt men samtidigt stressande.
Eftersom vårat grupparbete i skolan ska vara inlämnat den 11 februari och jag har ingen jävla aning om hur långt vi kommit, då jag knappt får tag i min grupp. Så jag har lite smått panik över att hälften inte ens lär vara färdigt och gissa vem som ska sammanställa allt? Jo Sofie! skit bra eller inte.
 
Har under morgonkvisten nu varit hemma i min lägenhet en sväng då min mobil dog inatt och jag kan inte min pinkod i huvudet. Så jag fick snällt traska hem och hämta koden samtidigt som jag drog undan massa saker framför soffan då det ska komma en tjej och kolla på den i eftermiddag.
Hoppas hon vill ha den, för den tar sån jävla plats i lägenheten just nu.
 
Ja och på måndag ska tydligen platen inspektera min lägenhet. Haha lyckat då det är flyttkartonger all over the place. Jaja, det får jag väl styra med i helgen. Så att de kan gå och kolla överallt.
 
Nettan jobbar idag också och jag tar hand om vovvsigarna samtidigt som jag försöker plugga lite med det jag faktiskt kan arbeta med.
Så nu ska jag återgå till pluggandet och sedan gå en promenad med hundarna.
Ha en fin helg!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback