väntar på vår tur

   
Blev seriemys och godis igår kväll med Jonna och självklart Nettan o vovvarna.
Idag ska jag väl försöka göra klart mina läxor,eller åtminstone börja någonstans.
Har fastnat och kommer inte vidare just nu.
 
Och blir bara galen och frustrerad på mig själv för jag inte vet vart och vad jag ska börja med.
Ja annars idag blir det nog mest att ta det lungt tror jag, Nettan är just nu på vårdcentralen. Hoppas hon inte har något som smittas :/ Jag vill gärna bli frisk snart. Behöver ju flyttpacka nu i helgen.
 
Snart finns inte så mycket mer tid över till sånt tyvärr.
Jaja, annars idag blir det nog bara att gå promenader med vovvarna och glo på serier och film.
Försöka krya på oss helt enkelt.
 
Puss o Kram
Helg nu, wohoo!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback