live the day

old pic på mina mobilskal, iphone5 forever in my heart.
 
Sitter just nu och väntar på att klockan ska bli 11. Då ska vi ha en gruppchatt och prata om arbetet.
Målar för tillfället naglarna och lyssnar på bra musik. såklart.
 
Har duschat john-john och smörjt in hans tassar och borstat honom, sorterat lite i förrådet, letat efter Nettans hemmanyckel ute och inne i lägenheten.  I eftermiddag blir det att göra resten på smörgåstårtan vi förberedde igår kväll som vi ska äta idag. MUMS!
Vi ska även åka och glo lite i affärer köpa bla. penslar samt glo lite på tapeter och färg till nya lägenheten.
Ja ne nu ska jag väl snart chatta med min basgrupp!
 
Tjohej!
Vill åka till dollarstore och TGR nuuuuu! har massa fina lull lull saker jag vill ha
speciellt mustach paraplyet! ge mig :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback