only hate the road when you're missing home

Måndag idag, känns som om dagarna bara flyter ihop.
Idag har jag i alla fall varit flitig, har först gått till Lidl för att inhandla en grej som vi sedan konstaterade inte kom in i affären för ens på torsdag. Så det var för gäves. Men en liten promenad fick jag mig allt.
 
Därefter målade jag och nettan min lägenhet, spacklade igen massa hål och rivmärken också. Imorgon ska vi dit igen och tapetsera lite på vissa väggar.
 
Ja annars har jag som tidigare nämts fortsatt packa ner saker och pedaler i flyttkartonger. Börjar kännas tomt!
Imorgon blir det nog också lite mer läxor. Idag har inte tiden riktigt räckt till.
 
Hej hopp!
Nu blir det tv och serier.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback