Tillbaks där allting började

Så ligger jag i ett barndomsrum från förr, kan inte sova och tänker på för mycket.

Känner mig lite smått nervös inför morgondagen men det kommer säkert att gå bra. Det är vad jag hoppas på i alla fall. Att börja nya grupper är inte min starkaste sida längre, förr var jag kung. Att bli blyg med åren var inte mitt smartaste val om man nu kan säga att det varit mitt val. Men jag tror jag överlever helgen och att det blir kanoners!

Vet inte riktigt annars vad som händer i helgen, hoppas jag hinner något mer förutom skola. Men det återstår nog att se.

Puss
Ska väl försöka ge John blund en chans.

Btw, hur gullig va inte kinderägg bilden?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback