trött som en gnu

   
forever ♥
 
Det här kommer nog vara mina värsta tio dagar i mitt liv känns det som.
Hundarna är kastrerade och allt är jätte bra på den fronten. Men John-John är fortfarande som vanligt. Alltså stimmar runt och far vilket han inte ska göra de tio kommande dagarana. Utan bara ta det LUNGT!
 
Lätt för en hund med myror i brallan, inte direkt!
Så i natt har varit ett rent helvete, har sovit någon enstaka tid då och då.
Får kolla konstant på honom så han inte slickar på såret och hålla i sär både Nomy och John-john för dom rycker ihop annars.  Dom där jävla plast trattarna vägrar dom ha på sig och drar av sig på direkten så det är lite svårt att slippa hålla vakt 24/7.
 
Så hej då till sömn på ett tag kan jag ju säga.
Här kommer garanterat mitt jävla tålamod sättas på prov, men ska tänka på det konstant.
 
Ja annars finns det väl inte så mycket att skriva eller säga just för stunden. Är själv hemma med vovvarna just nu då Nettan jobbar. Får se hur allt går just nu sover båda två. ÄNTLIGEN.
 
Blir väl snart en kort promenad och sedan försöka inta soffläge en stund.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback