love you forever and always

 
 
 
Idag har jag hunnit med ganska så mycket och klockan är inte ens tolv. Har vikt all tvätt, diskat, promenerat med vovvarna och styrt lite här hemma. Har även gjort min sista utbildning på ett jobb. Så nu har vi all tid i världen att göra vad vi vill på. 
 
Ikväll blir det eventuellt bio, känn ingen sorg. Åh som jag längtat och gråtit en skvätt för att filmen verkar helt magisk. Lätt att den kommer bli min favorit av favoriterna 
 
Två dagar kvar tills jag börjar jobba igen, åh oj vad fort tiden går när man väl är hemma. Känns som vi knappt hunnit med något alls, fast det förstårs har vi ju gjort. Men man vill ju hinna mer saker! 
 
Igår åt vi tacos, tvättade och handlade lite grejer. I förrgår gjorde vi även "gips" avgjutning på Charlies hand och fot ♥  pluttigt som tusan
 
Nej nu ska vi nog ut i värmen och ta vara på tiden tillsammans, jag älskar dig Nettan!
mer än ord kan beskriva 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback