om det en då kändes sådär

 
 
 
Saknar mitt oldie hår, vet inte om jag vill färga det svart igen efter den här sommaren. 
Det återstår att se :) men jag saknar det i alla fall. Saknar att känna mig snygg! Att gå med ofärgat hår, no makeup och trashkläder var och varannan dag gör att jag inte känner mig så hot. Så det längtar jag främst till just nu. Att färga håret, sätta på sig snygga kläder och sminka sig. Kom kom 14 augusti då jävlar.
 
Snart blir det i alla fall en promenad med vovvarna, troligtvis en längre. Sedan är det i stort sett bara att äta mat och sedan åka iväg på jobb. Imorgon när jag slutar blir det en snabbdusch, storhandla, betala räkningar och sedan under kvällen blir det seriemys med Jonna här hemma. Jobbar sedan både lördag och söndag igen. Mina lediga dagar nästa vecka är måndag och fredag (min födelsedag). Yes känns inte superkul att jobba 24/7 i stort sett. Men oj nu är det inte långt tid kvar. Det glädjer mig i både hjärtat och själen. 
 
Känner för att skriva av mig mycket mer än vad jag egentligen skriver här på bloggen. Men finner inga ord. Känslorna i min kropp svämmar över till och från. Åh jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Mår som en påse... vet inte riktigt vad jag ska jämföra med. Glad/ledsen kombo just nu. Önskar jag hade någon som lyssnade och fanns där för att prata. Jag saknar att prata. 
 
bara så länge våra hjärtan klarar av att slå
fina fina håkan
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback