tiden får gärna gå lite fortare så att jag får ta del av allt det fina

   
dagen då hon föddes  7/7                                          idag 12/7 
 
Har hänt en hel del sedan jag sist skrev, som vanligt.
Lilla Charlie föddes den 7/7-13  så på söndag är hon redan en hel vecka gammal. Tiden går riktigt snabbt.
Ja så förutom att anpassa oss till det nya livet så ägnar jag nästan hela min vakna tid på att jobba. Den tiden jag väl är hemma försöker jag bara vara med alla här hemma och ta till vara på tiden så gott som det går.
 
Men den 13 augusti får jag äntligen lite ledighet och vila. Så ni kan ju undra vem som räknar ner dagarna?
Jag längtar så efter min vila, och fritid framför allt. Att bara kunna få vara hemma en hel vecka i sträck känns som  fantasier. Men jag ska överleva och kämpa mig in i det sista, för jag är starkare än vad jag tror. OM jag så nästan ska snubbla på målsnöret så ska jag ta mig dit och kämpa igenom vart enda arbetspass. (den här sista månaden kommer vara hektisk as hell. Kommer att jobba mer än vad jag innan har jobbat, och redan det har varit svårt att hinna med.)
 
Längtar hem vid varje arbetspass som tusan, ni anar inte. Men vad gör man inte för att överleva sommaren. Jag är som sagt evigt tacksam att jag fått så mycket jobb som jag fått under sommaren, men nästa gång ska jag hålla mig till ett jobb. Att ta på sig såhär mycket klarar jag nog bara av en gång i mitt liv. 
 
Ville i allafall bara skriva lite, så ni vet att jag lever liksom.
Hundarna mår bra är mest nyfikna på lilla Charlie. De har ju såklart sina hyss dom också, men i det stora hela har det gått väldigt bra med hundarna och Charlie. Vi andra sliter på för att få dagarna att gå runt, men det klarar vi bra det också. Så det är bra med oss alla, bara lite trötta efter jobb och bebistid. Men det hör väl till. 
 
Jag älskar dig Nettan, mer än ord kan beskriva. Vet inte alls vad jag skulle göra utan dig i mitt liv 
Du är där när allt annat är svårt och stöttar till hundratioprocent. Tack underbara du! 
 
skriver kanske nästa gång jag får lite ledighet, vilket blir nästa helg lördag-söndag.
Längtar tillbaks till skolan som börjar i augusti!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
nettan säger:

jag älskar dig sofie!! och jag skulle aldrig veta vad jag skulle göra utan dig <3

kyssar*

2013-07-14 | 14:30:06
Bloggadress: http://nettangronfoss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback