there is always hope

 
 

Tiden går verkligen fort kan jag lova er, ligger just nu i sängen och försöker sova. Redan söndag imorgon. Har jobbat häcken av mig hela veckan och har även fått jobba över en liten del.

 

Så just i skrivande stund är jag glad, trött och stressad och ska bara försöka sova.

Idag åkte vi ju fram och tillbaks till Stockholm för att hämta hem Jespers hund, Atos! Hur söt liten filur som helst. På kvällen blev det grillning tillsammans med alla i Nettans familj, åh tillsist spelmys med allihopa hos Jimmy och Jenny. Superkul!

 

Imorgon ska det hinnas packas, städsa, göra klart läxor, duscha och till sist ska vi åka iväg till Hultsfred!

 

Ska bli riktigt kul. Dock känner jag mig super stressad, men det ska nog gå. Får bara gå upp i hyffsad tid helt enkelt. Nej nu somnar jag när som.

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback