you are everything

  
  
Roadtrip till Linköping med älsk, jonna och deras mamma. 
Hade det kuligt. Glodde i massa affärer både i stan och på ikano, fikade också med chokladboll och macka.
Köpte mig dock inte en enda grej om man inte räknar ett par snygga byxor (till bebis). 
 
Vi hade himla tur med vädret också, inget regn fram tills vi satt oss i bilen och skulle åka hem i princip. 
Under kvällen åt älsk och jag tacos här hemma och såg i kapp serien vi somnade till igårkväll. 
 
Imorgonbitti blir det att åka till Norrköping igen för att hämta hem Ämli och hennes kompis. Ska bli kul att få träffa henne en liten stund igen. Saknar henne så det gör ont, så boring att bo 50 mil ifrån henne kan jag ju tala om. Hoppas hon flyttar närmare efter sommaren 
 
annars ska vi nog bara mysa här hemma och ta det lungt, dagen efter ska jag jobba och även ge lite blod. 
Men kommer säkert en inlägg under morgondagen. 
 
Hoppas ni får en bra lördagkväll!
Här ska vi nog hoppa ner i sängen och glo på något. Behöver nog lite sömn alla fyra här hemma på gustavsviksvägen. 
 
Sov Gott
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback