förändringar sker livet ut

  
Var bara tvungen att börja inlägget med dessa bilder, så jävla söt Nomy!
Haha, han har verkligen förändrats sjukt mycket, från noll päls/man till värsta lejonkungen ju.
 
Ja, sjuk som en liten gnu är jag och fryser halvt ihjäl. Men förutom det mår jag bra!
Känns skönt att ha kommit hem, däremot känns det lite trist just för stunden. Då Nettan är iväg och jobbar.
Men men jag fördriver tiden med att tvätta, glo datorn och ska även försöka hinna packa upp min packning samt läsa lite i boken.  Får se om jag också dammsugar och går promenad med vovvarna.
 
I eftermiddag ska vi betala räkningar och storhandla!
Sedan är det bara börja längta och peppa inför fredag!
Då jag, sis, nettan, jonna och lelle åker till ullared.
 
Nej nu ska jag återgå till livet.
Haft en kanon bra helg, ätit gott, träffat underbara människor och bara haft det mys/ samt försökt vila så mycket jag kunnat eftersom jag gått och blivit sjuk. Och lärt mig jätte mycket nytt om kommunikation. Haft bästa läraren!
 
Ha en bra Måndag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback