kärleksveckan når sitt slut och snart beger jag mig till min skola

Idag har vi haft städ och dammdag här hemma, så nu är det skinande rent.
Nåja nästan i allafall, allt hundår från två busiga hundar kommer vi nog aldrig komma ifrån helt. Eftersom dom drar varandra i pälsen när dom busar.
 
Just nu är Nettan inne i duschen och jag ska väl snart börja färga mitt hår lite för att sedan själv hoppa in där.
Därefter blir det nog hundpromenad och laga mat. Sedan lite senare i eftermiddag drar vi nog till Modd och kikar lite vad dem sysslar med där nu under kärleksveckan och allt.
 
Annars ikväll blir det seriemys och packa det sista inför resan imorgon.
Eftersom jag ska åka till Ädelfors folkhögskola då, ska bli kul samtidigt som det känns lite nervös eftersom det är första gången för mig att bo på skolan, på hotelldelen så det blir nog lite lyx.
 
Men jag hoppas det blir bra, resan dit kommer jag ju även göra med 3 andra klasskamrater så det blir nog roligt. Kommer såklart sakna mina 3 favoriter här hemma  ♥
 
 
Yesbox har väl inte så mycket mer att säga just för stunden.
Kommer säkert uppdatera något när jag är på skolan.
Ha det fint!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback