sol sol jätte sköna sol

Bilder från idag, Såhär fint väder har vi det ute än så länge, men hör att det snöar lite överallt i landet. Hoppas fan inte det kommer hit, för då blir jag väldigt ledsen i ögat.
Vill gärna att våren ska komma snart, så man kan gå längre promenader och vara ute lite mer och hitta på roliga saker. Känns så trist nu med snö och blask, Vi har haft det tillräckligt länge att till och med jag tröttnat på snön. Hundarna blir dessutom skita så fort man kommer ut från porten.  Inte så kul att hela tiden torka magar och tassar så fort man ska in igen.
 
 Men men nog om vädret. Just nu håller jag på lite smått med läxor samtidigt som jag fördriver lite tid på andra sidor, bland annat bloggen. Har även på en tvätt i lägenheten för första gången, känns lite spännande. Därav inga sängkläder i sängen på sista bilden. Haha!
 
Idag ska vi ÄNTLIGEN storhandla mat för den här månaden, och som jag längtat. Har ju självklart mat i kyl och frys redan nu. Men har längtat till ett proppfullt kylskåp och frys. Haha.
 
Nu har jag inte så mycket mer att säga. Ha det bäst!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback