Vi skulle älska varandra tills jorden gick under

Håkans nya låt går på repeat här hemma nu ♥ det kommer aldrig va över för mig. Längtar tills hela albumet släpps för då kommer jag sitta som ett barn på julafton och bara lyssna och tindra med ögonen. Haha!
 
Men nog om det, har precis gjort färdigt alla mina läxor för den här veckan.
Så himla skönt!
 
Nu blir det bara att försöka flytta klart i helgen så man kan släppa det också, och sen bara leva på som vanligt igen. Och slippa all stress som det här medfört, att ha skola, flytt, hundar och ett socialt liv samtidigt har varit tufft. Men nu snart hoppas jag det är över och vi väntar nog en stund till innan vi flyttar igen.
 
Här kommer lite smygbilder på bebisrummet.
  
När vi är helt färdiga kommer fler bilder här på bloggen!
Det lovar jag.
 
Nu ska jag vänta på att Nettan blir klar med sina läxor och därefter blir det en promenad med vovvarna och eventuellt åka in till stan lite snabbt. Sedan duscha och äta mat bland annat.
Får se vad vi hittar på ikväll.
 
Ha en kanon helg!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback