DogBag till Jonh-john ♥

 
Idag är det tisdag och jag jobbade till 8.00 idag, vilket gick bra!
Nu är jag dock "ledig" fram tills på fredag då nästa jobbpass äger rum. 
Men helt ledig är jag ju faktiskt inte, har lite läxor att jobba med istället :')
 
Hämtade ut en rolig goodiebag förut, till lilleman. Massa bra ha saker låg där i och godis både till hund och människa. Blev glad att jag fick hämta ut en. Provade även på de nya gifflarna med vanlij och blåbärsmak. Smakade ingen blåbär alls tråkigt nog. Men helt ok.
 
Just nu sitter jag och mest tar det lungt, ikväll blir det att vara barnvakt åt Dani och även se lite serier med Jonna här hemma. OCH så ska jag och älsk äta lite Tacos 
 
Nu lite läsning sedan promenad med vovvarna innan nettan kommer hem från sin föräldrakurs.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback