don't grow up it's a trap

usch vilket tråk väder det har varit ett bra tag nu. Regn och mulet mest hela tiden. Och enligt väderprognoser ska det fortsätta va såhär en tid framöver.
Tog våren slut så fort? 
 
Idag hinner jag väl inte göra så mycket av tiden innan jag ska iväg och jobba.
Det blir väl lite läxor, packa och äta mat. Sedan är det bara att ge sig iväg.
 
Imorgon ska vi däremot göra något roligt, nämligen spela bowling på kvällen. Det ser jag fram emot. 
Så längtar tills imorgon också för att jag kommer hem då efter jobbet.
 
Men jag har egentligen inget vettigt att säga just nu.
Lite nedräkning:
11 dagar kvar tills vi åker till Hultsfred 
13 dagar kvar tills sommarlov (tror jag?)
17 dagar kvar till HÅKAN 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback