I may have failed, but I have loved you from the start

 
 
 
Lite bilder från den här kvällen :)
Har bakat havrebollar för första gången i mitt liv (nettan hjälpte ju såklart också till), gick nog bra får vi hoppas. Har inte hunnit provsmaka dem ännu. Men ska göra det snart när vi kollar på parenthood.
John-john blir lika fin som alltid när jag tar fram systemkameran, haha. fulnöten själv.  och såklart ska de alltid busas när det fotograferas. Det är extra kul tycker båda två. 
 
Dagen har gått väldigt snabbt idag, först provjobbade jag en stund. Vilket kändes lika roligt som tidigare gånger. På måndag börjar mitt första riktiga pass 18.00-8.00, känns nervöst men kul!
 
Sedan har tiden bara flygit på. Har pluggat lite och promenerat med hundarna och nu är det snart sovtime.
Imorgon ska jag hinna dammsuga lite innan Jonny och Jonna kommer hit för att bosätta sig här tills på söndag och såklart även hinna med lite läxor bland annat. Får hoppas allt hinns med bara.
 
Ska bli riktigt kul med lite extra folk i lägenheten! Ser fram emot att ha lite mystid tillsammans med bästaste Jonna och Jonny, blir säkert film, serier, spel och spendera massa tid ute om det är fint väder och massa annat skoj. Håller tummarna för kanon bra väder bara.
 
Nej nu ska vi sätta oss i soffan och kolla den sötaste serien för tillfället!
Man måste bara älska alla karaktärer förutom den ena blonda >: hihi.
SOV GOTT!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback