om du bara ville veta

Idag har jag ägnat min morgon åt dusch och dammsugning av lägenheten.
Snart blir det mat och kolla lite på Parenthood, sedan åker jag iväg och jobbar kväll/natt.
torsdag och fredag kommer bli de två mest hektiska dagarna den här veckan kan jag lugnt påstå.
Mycket som händer dessa dagar..
 
Men men, kommer kännas hur skönt som helst på fredag vid 22-tiden. När jag jobbat färdigt!
Då blir det bara att gå och lägga sig för att sedan åka iväg tidigt till Stockholm på lördag morgonen tillsammans med älsk och Jesper som ska hämta hem Atos.
På söndag blir det att packa,städa lite smått och duscha för att sedan åka till Hultsfred.
 
 
 
yes där fick ni en liten inblick i vad som händer mig i mitt liv den här veckan..
Kommer sakna ihjäl mig av alla här hemma under jobbtimmarna 
Hej så länge.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback