I stan där jag bott, är man någon eller ingen alls

 
 
Har gjort lite läxor från morgonen tills för en timme sen ungefär då helt plötsligt firstclass slutade fungera(?) och nu kommer jag ju såklart inte ens in. Haha! Vädligt kul när jag för en gång skull var riktigt taggad på att plugga. Men men, jag hoppas att det hoppar igång snart igen. 
 
Annars så har jag hunnit duscha, färgat håret och plockat lite här hemma. Resten av dagen kommer väl förhoppningsvis bestå utav pluggande? Men det återstår ju att se om jag kommer in. 
Snart blir det hundpromenad och åka lite bil för att åka och lämna av Jenny samt åka till bråstorp. 
 
Har börjat använda ett antiskall halsband på john-john föresten, vilket funkar sisådär än så länge. Har bara testat det sen igår så hoppas på bra resultat. Men han slutar faktiskt att skälla efter första skallet då han får en dusch på nosen utav det. Men jag hoppas att det hjälper, så han slutar skälla på brevbäraren och folk som går i porten. och andra hundar ute på promenader. Annars tycker jag att han bara blir bättre och bättre, mitt lilla hjärta 
 
Ikväll ska vi över till Jonna för att pussla lite och umgås. 
PussoKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback