Men vart är den där Regnbågen?

 
 
 
jaha så har den här veckan närmat sig sitt slut den med. Idag har vi varit på hundpromenad i flera timmar, riktigt skönt faktiskt. Tills klockan blev lite väl mycket och solen gick ner, så det blev kallt. Jobbade till nio imorse sen åt vi frukost och gick hundpromenad. Det är istort sett allt vi hunnit med idag, jag vet ärligt talat inte vart tiden tar vägen längre? Just nu står tvätt på schemat och därefter är det väl soff och sängläge som gäller. 
 
Känner bara hur paniken växer mer och mer inför de här kommande veckorna, vet inte riktigt hur jag ska hinna med. Hur jag ska hinna få vara jag, göra läxorna (som borde prioriteras!), jobba, ta hand om Charlie och framför allt prioritera hundarna också. Allting mellan varven. Känns fan värre än i sommras just nu. Känns rent ut sagt skit just nu. Men men, har jag inte tappat bort mig själv ännu lär jag definitivt göra det någonstans på vägen.
 
Några glädjekorn just nu är
att jag har världens bästaste flickvän, vore ingenting utan dig.
att vi snart åker till ullared (SKÖNT MED HELG&LEDIGHET)
att jag har världens finaste lillasyster
att känn ingen sorg släpps om bara 3 dagar!!! 
att jag fått beröm på jobbet.
 
mitt humör nu under eftermiddagen/kvällen har varit biss eller kajs faktiskt. 
Vet inte riktigt men känner mig sjukt opepp på den här månaden vi har framför oss.
Jag hoppas så innerligt bara att vi får ihop det och att det gör oss alla starkare 
 
nu ska jag försöka passa på att göra lite läxor tills nettan hoppat ur duschen.. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback