nu var det över för den här gången.

 
 
Jaha då är man hemma efter ett himla roligt äventyr. 
Köpte tusentals grejer och åkte hem med en fullproppad bil. Både med julklappar och annat skoj. 
Har varit 2 långa dagar, men ack så roliga och händelserika. Men är glad att jag är hemma nu och kan få packa upp och ta det lungt på hemmaplan. Det är roligt att vara där, men 2 dagar räcker för mig på det stora shoppningcentrumet. Skulle inte orkat en hel dag till. Ont i fötterna och tom plånbok ;) hehe!
 
Va också jätte kul att träffa familjen den korta stund vi faktiskt sågs, eftersom vi verkligen var inne på Gekås HELA fredagen. Oj så trötta vi var på kvällen, för att inte tala om igårkväll när vi kom hem. men det var jätte kul att träffa alla längtar massor till jul när vi får ses igen!
 
Har under morgonen hunnit med att "rätta" mitt fördjupningsarbete och skickat in det för 2:a gången, får se om jag får tillbaka det igen och behöver göra om ännu en gång. Det skulle inte förvåna mig. Pratat lite med sis och promenerat med hundarna. Nu börjar jag bli vrålhungrig och ska se om älsk vaknat ännu? Sömntuta nummer 1!
 
Sen blir det att julpynta, städa och så ska jag på ett till möte vid kl 13.00. 
Ha en bra dag!
Kommer nog upp fler bilder på allt vi köpt senare, skulle jag tro!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback