stressad själ men glad i hjärtat

 
  
  
 
Har spenderat hela helgen på Ädelfors som jag tidigare nämt, vilket var helt okey som vanligt..
Inte kul att sova borta och inte kul att vara flera mil ifrån alla där hemma. Men det vi fick lära oss var behövligt och intressant. Tog även diabetes"test" och blodprov på varandra. (Va skit nervös att jag kanske hade diabetes innan men fick pusta ut när jag sedan fick domen att jag låg väldigt bra till). Jadu med allt godis man vräkt i sig på sistone så vet man ju aldrig liksom. Så i det stora hela en bra helg tillsammans med klassen!
 
Men nu är jag glad att jag är hemma och att jag bara har en enda gång kvar i skolan. 
Sen är jag utbildad! Wohoo..
 
 
 
På söndagskvällen spenderade jag kvällen med Charlie och vovvarna (tills älsk kom hem från praktiken), vi promenerade och busade och glodde på film. Skönt att vara hemma, men idag var det bara att kliva upp strax efter 5 på morgonen för att hinna åka och jobba halv 7. Så nu har jag jobbat färdigt för den här veckan innan vi åker iväg på äventur.  Resterande tid av veckan ska ägnas åt läxor och mystid!!
 
Längtar oehört mycket till torsdag då vi åker till Ullared!! Peppad till tusen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback