att vara någon helt annan stans.

 
 
 
Så länge varade min såkallade ledighet, fick åka och jobba nu på morgonen. Ett kort och skönt pass dock. Sen ska jag även jobba på torsdag dagen innan jag måste iväg till skolan. 
 
Ja och så kan jag ju lite snabbt dra min otursmorgon då va, först inser jag att jag går upp på tok för sent egentligen och får väl stressa lite till bilen och på vägen så inser jag ju såklart att det regnar och tänkte snällt skriva det till nettan, med tanke på att hon sen skulle ut med vovvarna och Charlie, så tänkte vara snäll och informera om detta helt enkelt. Mörkt som det var och inne i mobilens lilla värld så händer det som absolut inte får hända. Jag snubblar ner i en liten grop och blir dygnsur över hela högra sidan och grusig så det ser ut som jag hoppat rakt ner i en lerpöl. Stressad som jag är finns ingen återvändo, jag borstar istället av mig och springer lite smått irriterad och skadad till bilen. Drar på högsta värme i bilen och bara hoppas på att jag hinner torka lite påväg till jobbet. (vilket jag såklart inte gjorde men blev i allafall lite torrare som tur var, borstade av mig allt grus och sen var det hej jobbvärld som kallade. Att jag hade ont i hela kroppen fick jag ta i tu med sen..
 
Nu sitter jag här vid datorn och ska påbörja läxorna och kan nästan skratta åt min dåliga morgon. Vilken komik!
Ska aldrig mer stressa eller skriva sms när det är mörkt och blött ute. Det är vad jag lärt mig idag, haha. 
Tvättar nu på morgonen och ska även hinna med en massa plugg. Ikväll blir det lite serier annars får vi se vad dagen har att erbjuda. Hoppas som sagt att den bara blir bättre. 
 
Hoppas er dag blir bättre en min start på morgonen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback