Charlies dop - festen

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dop"festen" hölls inne på 71:an. Där vi hade fixat och donat hela helgen i princip. Temat var såklart ROSA!
Och jag tycker själv att vi fick det riktigt riktigt fint där inne. Vi möblerade om, hade köpt en massa grejer i just rosa och hade dekorerat fint överallt. 
 
Vi blev väl ungerfär ett 50-tal personer där inne och alla verkade glada och nöjda. Hade ordnat en fin gästbok där alla fick skriva (och jag tror även alla skrev något litet där i.) Jätte glad över den snilleblixten. Kul för Charlie att se tillbaka på dopet på så vis.  Hade först brödbuffe med alla möjliga pålägg. Sedan blev det tipspromenad om lilla Charlie och en stund efter det blev det fika med massa hembakade godheter. Sist men inte minst blev det presentöppning. 
 
Låter även här bilderna tala lite för sig själva. Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag kände att jag knappt hann med att prata så mycket med allihopa som jag kanske hade önskat, men jag tog fram fikat, fixade kaffe och allt annat som hela tiden var tvunget att fyllas på. Kände mig lite stressad till och från men i helhet var dagen/kvällen helt fantastiskt. Är glad att vi har så många underbara människor omkring oss och Charlie. 
 
Älskad liten flicka är hon allt ♥ av många. 
(lånat några fåtal bilder utav Jonna, hoppas det var okej.)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback