I'm glad that I found you on that last summer's day

   
 
Helt okej helg i skolan. Såklart har jag saknat ihjäl mig av att få vara hemma hos dom allra bästa konstant. Men det var endå en intressanta och lärorika dagar i skolan.
 
Under fredagen och lördagsförmiddagen var det föreläsning om diagnoser i personkrets 1 (adhd, add, aspergers syndrom, downs syndrom m.fl) och sedan hade vi omvårdnad och sjukdomslära resten av lördagen och nu idag (söndag) hade vi hjärt-lungräddning, akut omhändertagande och första hjälpen, vilket var riktigt kul och vi fick lära oss absolut viktiga saker.
 
(översta bilden är lite scener från idag och tilllsut var vi alla så slut och inmatade med info att vi mest flummade runt.) Drack årets första julmust också under lördagen, spelade lite spel med klassen och gjorde även massa plugg till och från. 
 
Nu har jag äntligen kommit hem och får spendera resten av kvällen med mina fina, vi har redan hunnit äta god tacos, betalat räkningar och nu snart blir det en promenad i regnet med hundarna. Sen resten av kvällen blir det nog serier igen. Skönt att vara hemma!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback