I'm not the girl that I used to be this town has got the youth of me

 
  
 
Dagarna bara rinner förbi just nu känns det som, jag hinner knappt med i den här takten. 
Har massor att göra och så lite tid på mig med allt. Skolan segar efter, jag känner mig sjukt stressad med allt annat runt omkring, Charlies dop är om bara några få dagar och bara där har vi massor att göra och fixa innan man kan pusta ut. 
 
Känns som att jag bara vill ha de här kommande månaderna över just nu. Så jag vet att allt löste sig till det bästa. Men jag vill ju såklart åka till Ullared och få vara med och fira Charlies dop och julafton och allt det där roliga. Men allt innan och runt om kan just nu gärna bara få försvinna och vara klart. Pallar inte trycket just ikväll. (ibland är det skönt att ha en blogg där man kan skriva av sig lite.) Bara det hjälper otroligt mycket, önskar jag hade någon som förstod ibland, en vän som man kan prata om allt med. 
 
Därför ska jag dränka ner mig i lite godis och serier tillsammans med älsk,känner att jag behöver det ikväll. Känner mig ensam och hjälplös för stunden, kan inte riktigt sätta ord på känslan. Men men, räknar ner dagarna tills syster kommer och hälsar på. Känner att jag behöver lite syskonsnack och skratt i min vardag.. Annars idag har vi bakat massa fika inför dopet och varit över hos Nettans familj en stund. Nu är vi hemma och vi ska göra en sak här vid datorn och därefter blir det serier. 
 
För att poäng(tera) jag älskar min flickvän och jag kan prata med henne och hon är det bästa i mitt liv. 
Jag är bara sjukt less och jag tycker så jävla synd om henne när hon mår skit efter alla jävla anfall hit och dit så jag känner mig hjälplös. Jag har inget att komma med, jag kan inte göra något. Förlåt att jag inte kan göra mer eller att jag inte gör tillräckligt, men jag känner inte att jag räcker till just nu. Jag försöker och jag är ledsen, jag älskar dig mer än allt och jag vill inget annat än att du ska bli frisk och slippa smärtan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback