jag slängde bort nån slags vän

 
 
Hej hopp!
Fredag idag, skönt tänker nog ALLA, förutom jag. Haha, ska iväg och jobba natt i eftermiddag. Så får nöja mig med en halvledig fredag istället. Men kommer nog bli en rolig jobbfredag trots allt. (håller jag tummarna för.) Imorgon blir det lite serier tillsammans med Jonna och älsk och därefter ska vi gå igenom Charlies lilla garderob som tidigare nämnts. Det behövs i samma takt som hon växer, rensa ut för små kläder och ersätta med större.
 
Har hunnit med en hel del denna morgon trots allt, först skrapade jag bilen, åkte sedan till bråstorp och hämtade ut ett paket. Kollat lite på serier, gjort lite läxor. Slagit in massa julklappar, fotograferat Charlie i dopklänningen och promenerat med hundarna. Nu resten av tiden blir det säkert serier och mys med mina finaste. Och laga mat innan jag åker på jobb igen. Charlie har föresten blivit sjukt grym på att hålla huvudet uppe själv. Så det känns riktigt roligt att få se alla hennes små framsteg genom livet. 
 
Imorgon är jag ledig från kl: 9.00 på morgonen och det känns så skönt!
Att även få sova hemma i min egna säng, bredvid mina bästaste  jag älskar er!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback