och allt det vackra vi lärde känna tillsammans

 
 
 
Redan onsdag idag, imorgon jobbar jag bort hela dagen och sedan är det fredag och då åker jag iväg tidigt som tusan till skolan och sover borta hela helgen. Känns inte så peppande måste jag säga, men jag får väl bara ta det som det kommer, hålla huvudet högt och längta till söndagkvällen då jag är hemma i min säng, i mitt hem, med mina finaste igen 
 
Idag har vi rensat charlies garderob (håller fortfarande på) och bytt till vinterdäck eftersom ett sommardäck fick punka igår. Kände vi att det var lika bra att byta plus att jag ska ner till smålandskogarna i helgen och jag vill gärna vara förberedd ifall det skulle bli kallt och halt där nere. 
 
Annars har vi hunnit med lite hundpromenader, lite serier, lagat mat, ätit mat, dammsugat lägenheten och lite små pyssel hit och dit. En bra slapp dag har det i alla fall varit. Men imorgon börjat slitet igen. Haha!
Nej då jag är glad att jag får jobba, men någon gång kan jag väl åtminstone få vara ledig en hel helg? Det stör jag mig mest på, att jag måste iväg till skolan hela helgen. Är fan aldrig ledig på helgerna längre. Och det suger.
 
 
Nåja just nu sitter jag och har en chatt med klasskompisarna angående vår skoluppgift. Sen blir det kanske någno serie och sedan sängen. Imorgon blir det att hinna med att packa till helgen och äta innan jag ska iväg och jobba. Längtar så tills skolan är klar, så jag kan fokusera på enbart jobb och familj, eller bara skola och familj. Inte jobb, skola och familj. Jag hinner inte riktigt med då. Det blir för mycket och för få timmar om dygnet. Nu ska jag inte skriva mer klagoord. Jag är glad och jag är så himla nöjd som det är trots allt 
Jag älskar dig nettan mer än ord kan beskriva.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback