All along I did what I could, but you tell me my timings no good. Who knew?

Mitt humör har verkligen varit som en berg och dalbana idag. Upp ner, upp och sedan ner igen. Men eftermiddagen/kvällen har verkligen varit bra. Vi bestämde oss för att göra en liten roadtrip till Mantorp och kika in på Citygross och äta på Max i Mjölby. Bara för att! 
 
Innan under dagen så kom jag hem från jobb på morgonkvisten, vi tvättade massa kläder, åt frukost och tittade på serier. Sen blev det en hundpromenad med "hundgruppen" fast jag vände rätt snabbt hem igen. Var inte alls på humör för folk och john-john betedde sig som en tönt. Så vi traskade hemmåt. Men sen så ryckte vi helt enkelt upp oss båda två och vi åkte ut på äventyr tillsammans med älsk och jonna. 
 
Regnet och gråa moln har liksom varit över Motala hela den här dagen, det har nog även påverkat mitt humör ganska mycket. Men som sagt nu under kvällen har allt bara flytit på och varit kanoners.
Vet inte riktigt vad det har varit idag, men ingen bra dag alls till en början. KAOS i huvudet kanske som lillasyster skrev  ♥ tänker på dig fina du! Är glad att du flyttat och jag vill inget annat än att se dig lycklig!
 
Nu ska jag snart gå och lägga mig i sängen och sova.
Så hoppas vi på en bra HEL dag imorgon. 
 
(fick även mitt psyke prövat nyss när jag skulle ladda mobilen. Den stängdes av och jag slog in fel pinkod mer än tio gånger och då avaktiveras hela iphone h*lv*tet. Så hade smått panik i några minuter innan jag förstod mig på hur jag behövde göra med Itunes och allt annat jag behövde krångla med. tack för att inget försvann på mobilen i alla fall.)
 
  
    
  
  
Lite blandade bilder från hela dagen 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback