For three never waited for two and though you will not wait for me, I'll wait for you

  
  
Som talesättet säger, borta bra men hemma helt klart allra BÄST!
Men hemmavistelsen varar inte allt för länge, kom hem halv tio igår kväll och idag börjar jag jobba igen vid klockan 15.00-9.00 imorgon bitti. Saknar alla fyra som bara fan varje gång jag stänger dörren och går ut från porten. Det gör ondare vissa gånger och känns lite lättare andra, men varje gång ekar hjärtat tomt. Jag vill vara nära er varje dag och varje sekund  
 
Så idag blir det att packa för natten och hinna promenera med hundarna och äta innan det är dags att åka iväg och jobba. Men jag hoppas tiden går fort (när jag jobbar menar jag ju såklart). Sen är jag ledig söndag-tisdag åtminstone, dock måste alla läxor hinnas färdigt under den tiden.
 
Den här veckan blir det även att åka till skolan under helgen. Känns inte så lockande just nu och jag vet inte hur jag ska göra än. Om jag ska bo i skolan eller hur det blir, det får vi se. Kanske stannar i Hultsfred och sover där. 
 
Men nu ska vi mysa ner oss i soffan en stund och kolla idol och serier. Äta frukost och bara mysa den tiden vi har innan jobbet kallar. BTW, har världens finaste syster  ♥ tack för att just DU finns!
Du räddar mig i jobbiga situationer och platser, hade inte varit människa utan dig. 
 
Ha en fantastisk bra lördag! 
NJUT
 

Kommentarer
Ämlii säger:

DU är världens bästa syster!!
Saknar dig som bara den, men snart ses vi och då blir det godis, film,spel och prat som bara den!<3 :,D

2013-09-21 | 16:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback