Ingenting glöms och det finns ingenting som du kan göra åt det

 
 
(dom två sista bilderna är lånade från fb-gruppen hundträffar i Motala som Elin fotograferat.)
 
Idag är en händelserik dag känns det som, helgen gick i rusande fart och idag är det redan måndag igen. Och dags för pluggandet att ta fart.  Men först är det dammsugning av lägenheten, borstning av hundar och kloklippning som står på schemat. Ska även duscha, klippa håret och noppa ögonbrynen.  Så har lite att fixa, älsk ska senare på möte och imorgon ska vi på dopsamtal inför dopet. 
 
Jag ska även hinna gå bort till ena jobbet och fixa reseavtal m.m. Inför resan på torsdag. 
Så det är helt enkelt lite att styra med och efter det blir det pluggande. Innan Idol börjar, som roligt nog är hela den här veckan. Så det ser jag fram emot. Dock så kommer vi ju missa de två sista dagarna eftersom jag ska iväg på jobbresa och älsk ska operera sig på fredag. 
 
Kommer tänka på dig hela den dagen kan jag ju säga ♥ hoppas allt går problemfritt.
Önskar jag kunde vara där och stötta dig, men så är det ju alltid, vill i alla fall att du ska veta att tankarna kommer vara hos dig då. Jag älskar dig av hela mitt hjärta. 
 
Nu är det nog på tiden att jag fortsätter med allt. Så allt hinns med!
Saknar min familj, längtar otroligt mycket till dopet så jag får träffa alla igen 
 

Kommentarer
nettan säger:

<3 söto, det värmer! Längtar oxå till dop och till att vi ska åka till Ämlii och ullared m.m. Längtar efter alla kuliga saker vi ska göra och som händer framöver! ps. Saknar dig när du jobbar <3

2013-09-17 | 13:55:09
Bloggadress: http://nettangronfoss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback