travel the world

 
 
 
 
Finns inget mysigare eller skönare än att åka bil, långt eller kort spelar ingen som helst roll. Men det är verkligen avkopplande. Åkte lite spontant till Norrköping i tisdags för att köpa en vagn som vi hittade på blocket, då passade vi även på att shoppa lite annat också. Bland annat lite paketer och lite till oss själva också för den delen. 
 
Ringde även och bokade doptid idag. Så den 13 oktober blir det dop för lille Charlie, som heter Charlie Texas Viktoria Grönfoss. Sedan blir det nog även mitt efternamn, men det är lite papper och möten som måste fixas innan det händer. 
 
Så nu är det fix och planering för dopet som gäller, har redan planerat liiite, men är ganska mycket kvar som ska fixas. Men jag hoppas det blir så PERFEKT som jag hoppas på ;) temat blir såklart rosa! 
Sis trodde först leopard/zebra-tema och det hade inte varit helt fel men tror rosa blir bäst som doptema. Hihi!
 
Så inom kort kommer det komma hem inbjudningskort till folk. Men det kommer nog i mitten på nästa vecka skulle jag tro. Nej nu blir det serier med älsk och Jonna!
 
Ha en kanon bra onsdag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback