While we try to teach our children all about life - our children teach us what life is all about

  
  
Oj tiden bara går och går. Hinner inte riktigt med att skriva här, eller snarare prioriterar annat. Men ska verkligen från och med nu försöka ge lite tid till att skriva en rad eller två om vad vi pysslar med här hemma. Nu är det bara en jobb-dag (24h) kvar innan jag är ledig resterande vecka och på fredag åker vi ner i landet för att hälsa på lillasyster ♥ Längtar massor.
 
Men de senaste dagarna har väl bara rullat på som tidigare dagar. Vi har bakat bullar och kladdkaka, vi har förberett lite inför Jennys babyshower som vi ska hålla här hemma nästa söndag (den 27:e April.)
Är grymt nyfiken på hur min lönespecifikation ser ut för förra månaden, så det ska bli riktigt intressant att se. Håller tummarna för en bra lön, vet ju dock att det kommer dras sjukt mycket mer skatt men hoppas ändå på ett litet plus i kassan. Har också hunnit pröva den nya Lokan Crush med smak av päron och jag kan bara säga att jag är total förälskad, så sjukt god! 
Vi har försökt att va ute så mycket som möjligt och busat med både Charlie och hundarna så mycket vi bara hunnit med när jag varit/är ledig. Annars jobbar jag mest på helt enkelt. Förra helgen jobbade jag ett 30timmarspass någonting. Vilket var ganska kämpigt men det gick :)
 
Har även fått besked att Charlie kommit in på en förskola, härligt!
Är jätte glad att hon hamnade på vårat första val, Gustavsviks förskola på avdelning smultronet. 
Det är nära oss och verkar vara en bra förskola, så det ska bli spännande med inskolning i september. 
 
Nej nu hinner jag inte skriva mer ska snart iväg och jobba. 
Så ha en jätte bra dag. Kanske skriver imorgon eller dagen efter. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback